INFORMAČNÝ LIST PREDMETU | ||||||||||||||
Vysoká škola: Technická univerzita v Košiciach | ||||||||||||||
Fakulta: Fakulta baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií | ||||||||||||||
Pracovisko: Ústav zemských zdrojov |
||||||||||||||
Kód predmetu: 2127561 | Názov predmetu: Marketing | |||||||||||||
Type, scope and method of learning activities: Course Type: Prednáška, Seminár Recommended scope of the course content (in hours): Full-time study (hours per week): 2,2 Part-time study (hours per semester): LS 26,26 Study Method: Prezenčná |
||||||||||||||
Počet kreditov: 5 | ||||||||||||||
Odporúčaný semester štúdia: LS | ||||||||||||||
Odporúčaný semester | Študijný program | Stupeň štúdia | Metóda štúdia | |||||||||||
2.rok LS | Geoturizmus (GT_Bc_E_2023) Geoturizmus (GT_Bc_D_sk) Geoturizmus (GT_Bc_E_sk) |
1. 1. 1. |
Prezenčná Prezenčná Prezenčná |
|||||||||||
Stupeň štúdia: | ||||||||||||||
Podmieňujúce predmety: | ||||||||||||||
Podmienky na absolvovanie predmetu: Spôsob hodnotenia a skončenia štúdia predmetu: Zápočet a skúška Priebežné hodnotenie (PH): Študent prospeje v PH a získa zápočet, keď splní podmienku získať min. 16% z 30%. Zápočet Záverečné hodnotenie (ZH): Študent prospeje v ZH a úspešne vykoná skúšku, keď splní podmienku získať min. 36% z 70%. Skúška Celkové hodnotenie: CH je suma hodnotení získaných študentom za hodnotené obdobie. Celkový výsledok sa stanoví v súlade s vnútornými predpismi TUKE. (študijný poriadok, vnútorný predpis zásady doktorandského štúdia) |
||||||||||||||
Výsledky vzdelávania: Oboznámiť študentov so základnými princípami a praktikami marketingu, definovať marketingovú koncepciu a jej úlohu v pôsobení medzi organizáciou a vonkajším prostredím, porozumieť základným elementom pomocou ktorých sa implementuje marketingová koncepcia. |
||||||||||||||
Stručná osnova predmetu: Prehľad marketingovej filozofie: definície, vývoj, Marketingový mix, typy trhov, spotrebiteľské vs podnikové trhy, cieľové trhy, riadenie dopytu Marketingové prostredie: interná, externá analýza, zodpovednosti marketingových manažérov Marketingový výskum: Marketingový informačný systém, definície, Produkt/obal: definície, klasifikácia, životný cyklu Cena: funkcie, tvorba, politika, metódy Distribúcia: definície, kanály, odbytová štruktúra, Propagácia: ciele, komunikačný proces, nástroje, direct marketing |
||||||||||||||
Odporúčaná literatúra: 1. McCarthy,E.J. Základy marketingu, Victoria Publishing 1995 2. Horáková,I.: Marketing v současné světové praxy, Grada Praha 1992 3. Kotler, Ph.. :Marketing management, Grada Publishing 2001 4. Csikósová,A.: Základy marketingu,Košice 2001 5. Kita, J.: Marketing. 2010, Iura Edition. Bratislava |
||||||||||||||
Odporúčané voliteľné súčasti programu: |
||||||||||||||
Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu: slovenský, anglický | ||||||||||||||
Poznámky: Pre úspešné absolvovanie predmetu je potrebné získať zápočet a úspešne absolvovať skúšku. To v sebe zahŕňa účasť študenta na vzdelávacích činnostiach priamej výučby, na prednáškach, cvičeniach, ako aj samostatné štúdium a aj samostatnú tvorivú činnosť študenta pri spracovaní semestrálneho zadania/zadaní, projektu na stanovenú tému, v stanovenom rozsahu, v stanovenom prevedení spolu 150 h časovej náročnosti práce študenta za semester. | ||||||||||||||
Hodnotenie predmetov: Celkový počet hodnotených študentov: 722 |
||||||||||||||
A | B | C | D | E | FX | |||||||||
20% | 31% | 19% | 13% | 7% | 10% | |||||||||
Zabezpečuje: prof. Ing. Beáta Gavurová, PhD., MBA |
||||||||||||||
Dátum poslednej zmeny: 01.09.2023 | ||||||||||||||
Schválil: osoba/osoby zodpovedné za študijný program | ||||||||||||||