Ing. Barbora Iannaccone, PhD.
odborný asistent
Boženy Němcovej 26/32 , Košice
BN32, 1. poschodie č. dverí 131
+421 55 602 2332
barbora.iannaccone@tuke.sk
Konzultácie: Pondelok 09:00 - 11:00
Špecializuje sa na marketing, marketing v turizme, rozvoj ľudských zdrojov, finančnú analýzu a svetovú geografiu. S interdisciplinárnym prístupom prepája poznatky z obchodu, environmentálnych vied a ekonomického rozvoja s cieľom poskytovať komplexné analytické riešenia.
Jej vedecký výskum sa sústreďuje na hodnotenie rekreačného potenciálu prírodných a antropogénnych lokalít, strategický rozvoj turistických destinácií a analýzu spotrebiteľského správania. Skúma udržateľné využitie banských objektov v cestovnom ruchu, význam návštevníckych centier pre regionálny rozvoj a zmeny v online nákupnom správaní Slovákov počas pandémie COVID-19.
V rámci odbornej činnosti analyzuje environmentálne, socio-ekonomické a priestorové aspekty turizmu s cieľom identifikovať inovatívne a udržateľné stratégie pre podnikanie a rozvoj cestovného ruchu. Zameriava sa aj na výskum faktorov ovplyvňujúcich nákupné rozhodovanie, digitálnu transformáciu v e-commerce a implementáciu efektívnych riešení v manažmente destinácií. Vďaka expertíze v oblasti trhovej analýzy, finančného hodnotenia a geografického posudzovania vyvíja komplexné stratégie pre efektívne riadenie a rozvoj turistických oblastí.
ROZVOJ ĽUDSKÝCH ZDROJOV
Assessment of the recreational potential of flooded quarries in Slovakia / Barbora Iannaccone ... [et al.] - 2024.In: Sustainability. - Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2009 Roč. 16, č. 21 (2024), s. [1-20] [online]. - ISSN 2071-1050 (online) Spôsob prístupu: http://dx.doi.org/10.3390/su16219602.
The role of the visitor center in destination development / Barbora Iannaccone ... [et al.] - 2024.In: Sustainability. - Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2009 Roč. 16, č. 22 (2024), s. [1-19] [online]. - ISSN 2071-1050 (online) Spôsob prístupu: http://dx.doi.org/10.3390/su162210062.
Online Shopping Behaviour of Slovak During the COVID-19 Pandemic / Mária Oleárová ... [et al.] - 2024.In: Marketing and Management of Innovations = Marketyng i menedžment innovacij. - Sumy (Ukrajina) : Sumy State University, 2010 Roč. 15, č. 4 (2024), s. 31-41 [print, online]. - ISSN 2218-4511 Spôsob prístupu: https://mmi.sumdu.edu.ua/wp-content/uploads/2025/01/03_A597-2024_Olearova-et-al.pdf.